4 найкращі наочні уроки про цнотливість для молоді

Я запитав Кворум дияконів, яких я навчаю, чи знають вони, що таке закон цнотливості. Один відважний молодий хлопець підняв руку: “Не займатися сексом, поки вам не виповниться 18 років.” – я зітхнув. Не зовсім, пояснив я.

Інший молодий чоловік підняв руку, щоб випалити правильну відповідь. “Це не мати сексу, поки вам не виповнилося 16!”

Що сказати, молодь в наших приходах і філіях дійсно потрібно навчати закону цнотливості. І в той час як ми чули незліченні історії про спотворені наочні уроки з дерев’яними дошками, глазурованими пончиками і жувальними гумками, ці уроки знову і знову повертаються, тому що наочні уроки дієві.

Тож, які наочні уроки ми можемо використовувати замість цього, щоб навчити принципу цнотливості відповідально і правильно.

1. Водійські права і машина вашої мрії

Водійські права і машина вашої мрії

Цей наочний урок запозичений у Рілі Льюїса, який навчив йому Кворум вчителів.

Щоб привернути увагу учнів, помістіть перед собою на столі ключі від машини.

Попросіть учнів описати машину їхньої мрії. Нехай вони опишуть стільки деталей і варіантів, скільки вони захочуть. Потім скажіть учнями, що їхній батько має таку машину.

Тож батько сказав їм, що вони можуть отримати цей автомобіль, але тільки після того, як вони отримають свої водійські права.

Потім опишіть класу наступну ситуацію. Пізно ввечері прийшов хтось з друзів, і вони хочуть покататися на машині заради забави. Запитайте клас, що може піти не так. Запитайте клас, чому це може бути гірше, ніж, якби вони спершу отримали свої водійські права.

Потім спитайте клас, чому це неправильно кататися заради забави, незалежно від наслідків.

Автомобіль представляє собою нашу Богом дану силу створювати життя. Якщо ми використовуємо цю силу за межами рамок, які Він встановив, може бути багато наслідків, які можуть оказатися набагато гіршими, якщо ми використовуємо її в неправильний час.

Немає нічого поганого в автомобілі, як такому, і їзді на автомобілі, якщо тільки він використовується в правильний час

Застереження: Переконайтеся в тому, що клас розуміє, що автомобіль не представляє їхніх майбутніх дружин або чоловіків. Що вони будуть вести автомобіль разом зі своєю дружиною або чоловіком.

2. Вирощування дерев

Садівництво є багатим джерелом для наочних уроків в Писаннях, і ми можемо продовжувати отримувати цінні уроки з цього джерела.

Покажіть класу рослину в горщику. Попросіть їх перерахувати кілька способів, як ви можете піклуватися про рослину, якщо хочете, щоб вона зростала і квітла.

Поясніть, що рослину можна порівняти з нашою власною сексуальністю. Попросіть клас назвати деякі речей, які ми робимо, щоб допомагати нашій власній сексуальності зростати і розвиватися. Відповіді, серед інших, можуть включати в себе побачення, відвідування вечорів танців або підготовку до храму.

Якщо є можливість, принесіть незрілий плід. Запитайте клас, що станеться, якщо ви почнете збирати врожай вже зараз. Поясніть, що плід смачний, але тільки за умови, що ми почекаємо, поки прийде час збирати врожай І поясніть, що навіть якщо ви зриваєте плід занадто рано, дерево буде продовжувати приносити плоди, і ми можемо почекати наступних плодів.

Застереження: Ви можете пояснити, що іноді люди можуть вкрасти плоди з наших дерев. Але це не наша провина.

3. Очікування Різдва

пакунок з подарунками на різдво

Ви можете зробити індивідуальні подарунки для кожного учня, щоб привернути увагу, якщо хочете.

Запитайте клас, що не так з різдвяними подарунками.

Запитайте клас, що не так з відкриттям різдвяних подарунків занадто рано.

Отримайте відповіді від класу про те, чому відкриття різдвяного подарунку занадто рано є неправильним. Поясніть, що більшість цих відповідей допоможуть нам зрозуміти, чому порушення закону цнотливості є неправильним.

Поясніть, що статеві відносини – це дар від нашого Небесного Батька.

Що станеться, якщо хтось візьме ваш подарунок і відкриє його до Різдва. Чи буде людина, яка дала вам цей подарунок злитися на вас, чи вони буде злитися на людину, яка відкрила подарунок?

Поясніть класу, що так само з Небесним Батьком, і Він буде судити нас за наші дії, а не за дії інших.

Застереження: У деяких сім’ях і традиціях відкривають подарунки раніше. Проблема у відкриті подарунку за межами рамок, які встановив той, хто його подарував.

Майте на увазі, що ви не маєте навчати, що відкриття подарунку пошкоджує його назавжди. Якщо ви хочете розширити метафору, ви можете пояснити, що ще будуть  інші свята Різдва в їхньому житті.

4. Червоний барвник і відбілювач

червоний барвник у воді

Цей наочний урок, як правило, використовують для того, щоб навчати про гріх і прощення.

Візьміть склянку води і помістіть в неї краплю червоного барвника. Це як гріх, який робить нас нечистими. В контексті закону цнотливості це відбувається, коли ми порушуємо закон цнотливості.

Забарвлення води у червоний колір може бути способом для опису різних елементів закону цнотливості. У поєднанні з уроком про Різдвяний подарунок, ви могли б запитати, якщо хтось інший відкриває подарунок, чи є це гріхом.

Потім додайте відбілювач у воду, розмішайте його. Поясніть, що відбілювач – це Спокута, і вона очищує воду від червоного барвника. Колір повністю зникає. Це символізує покаяння і спокуту.

Поясніть, що, якщо ми хочемо, щоб вода завжди залишалася прозорою, ми не можемо постійно додавати до неї червоний барвник. Ми маємо змінити свою поведінку.

Застереження: Майте на увазі, що ми не спотворюємо стандарти, щоб допомагати дотримуватися закону цнотливості заради самого закону цнотливості.

Крім того, додавання відбілювача до води може здатися занадто легким. Зверніть увагу учнів не тільки на силу Спокути, але й на необхідність змін для того, щоб вона мала силу в їхньому житті.

Як співтовариство Святих останніх днів, ми завжди шукаємо кращі, більш правильні і здорові способи пояснення важких понять для наших дітей. Сподіваємося, що ці ідеї допоможуть. Але ми хочемо почути вашу думку. Які уроки ви використовували, які добре спрацьовували? Які застереження ви б дали про використання наочних уроків, наведених вище?

Ця стаття була написана Крістофером Д. Каннінгемом і опублікована на сайті mormonhub.com. Переклад Людмили Данієл.

The following two tabs change content below.

Mila

Люблю євангелію і Церкву Ісуса Христа Святих останніх днів. Хочу, щоб усі могли відчути щастя, яке приносить євангелія. / Люблю евангелие и Церковь Иисуса Христа Святых последних дней. Хочу, чтобы все могли испытать счастье, которое приносит евангелие.