дівчина у подобі ангела

Нижче наведені витяги з книги Дональда У. Перрі “Аngels: agents of light, love, and power” («Ангели: посланці світла, любові й сили»)

Біблійний словник СОД повідомляє: «Це посланці Господа, про яких йдеться в посланні до Євреїв як про «службових духів» (Євреїв 1:14). З одкровень останніх днів ми дізнаємося, що є два види небесних істот, які служать Господу: ті, які є духами і ті, хто має тіла з плоті й кісток. Духи – це ті істоти, які або ще не отримали тіло з плоті й кісток (не втілені в плоть), або колись мали смертне тіло, померли і очікують воскресіння (звільнені від тілесної оболонки). Зазвичай слово ангел означає тих служителів, які мають тіло з плоті й кісток, які є або воскреслими з мертвих (які отримали нове тіло), або перетвореними, як Енох, Ілля і т. д. (УЗ 129)» («Ангели», 608) .

Вчений-СОД Роберт Л. Міллет пояснював: «Ангел може бути воскреслою істотою (УЗ 129:1); перетвореною істотою; не втіленим у плоть духом, тим, хто не отримав ще фізичного тіла; звільненим від тілесної оболонки духом, тим, хто жив і помер, і тепер чекає на воскресіння; смертним, який уважно прислухається до Духа Божого і слідує божественному скеруванню, щоб допомагати або благословляти інших людей; або ж сам Господь». Давайте стисло розглянемо кожну з цих шести категорій ангелів.

ВОСКРЕСЛІ ІСТОТИ.

Учення і Завіти 129:1 говорить про «ангелів, які є воскреслими особами і мають тіла з плоті й кісток». Ангели цієї категорії включають в себе Петра і Якова (УЗ 27:12-13; 128:20); Івана Христителя (У3 13; Джозеф Сміт – Історія 1:68-72); Мойсея, Іллю та Еліяса (УЗ 110:11-16); і Моронія, Михаїла, Гавриїла та Рафаїла (УЗ 128:20-21). Крім того, Джозеф Сміт сказав про Авеля, що він «помер праведною людиною і тому став ангелом Бога, отримавши своє тіло з мертвих». Оскільки Ісус Христос був першою людиною, коли-небудь воскреслою на цій планеті, ми знаємо, що всі відвідування ангелів до воскресіння Христа були здійснені або перетвореними істотами, або духами.

ПЕРЕТВОРЕНІ ІСТОТИ.

Пророк Енох, про якого йдеться в різних уривках з Писань (Буття 5:18-24, до Євреїв 11:5, УЗ 107:48-57, Мойсей 6-7), був перетворений і став «ангелом-служителем» разом з іншими, яких Бог «тримав в резерві, щоб вони були ангелами-служителями для багатьох планет». Джозеф Сміт навчав, що Енох «є ангелом-служителем, щоб служити тим, хто буде спадкоємцями спасіння, і з’явився Юді, як і Авель Павлу; тому Юда розповів про нього [Юд. 1:14-15]….

Павло також був знайомий з цією особою і отримав від неї вказівки….

Багато хто припускав, що вчення про перетворення було вченням, згідно з яким люди негайно приймаються в присутність Бога і в повноту вічності, але це помилкова ідея. Їхнім місцем перебування є місце террестріального порядку, і це місце уготоване для тих, кого Він тримав у резерві, щоб вони були ангелами-служителями для багатьох планет, і які ще не увійшли в таку велику повноту, як ті, хто воскресли з мертвих».

Іван Улюблений, перетворена істота, також є «ангелом-служителем». Господь відкрив перетворений статус Івана: «Так, він почав більшу роботу; отже Я зроблю його таким як палаючий вогонь, і ангелом, який священнослужить; він буде священнослужити тим, хто будуть спадкоємцями спасіння, які живуть на Землі» (УЗ 7:6, див. також 3 Нефій 28:6-7). Так само Троє Нефійців є перетвореними істотами, «як ангели Бога» (3 Нефій 28:30). Мойсей та Ілля на горі Перетворення (Матвія 17:1-7) були перетвореними істотами.

ДУХИ, НЕ ВТІЛЕНІ В ПЛОТЬ.

Духи, не втілені в плоть – це або ті, які ніколи не отримають тіло або ті, які ще не отримали тіло (тобто доземні духи). В  Об’явленні 12 наводяться приклади духів, не втілених в плоть. Коли Іван Богослов писав про війну на небесах, яка сталася в доземному світі, він згадував як ангелів Михаїла (які також були ангелами Бога), так і ангелів сатани: «І сталась на небі війна: Михаїл та його Анголи вчинили зо змієм війну. І змій воював та його анголи, та не втрималися, і вже не знайшлося їм місця на небі. І скинений був змій великий… додолу, а з ним і його анголи були скинені» (Об’явлення 12:7-9).

Інший приклад духу, який не отримав плоті, записаний в Мойсея 5, в якому ангел розмовляє з Адамом (Мойсей 5:6-7, см. Мойсей 5:58). Президент Джозеф Філдінг Сміт пояснив: «Всі ангели, які приходили до Адама після падіння, були духами, що належать цій землі, які ще не отримали тіла з плоті й кісток».

Сатана й інші дияволи – це духи, які не втілені в плоть, які також описуються як ангели. Яків назвав диявола ангелом, а тих, хто став дияволами «ангелами дияволові» (2 Нефій 9:8-9, див. також 2 Нефій 2:17). В інших уривках Священних Писань також згадують ангелів диявола: «диявол і його ангели» (2 Нефій 9:16, пор. Мосія 26:27, УЗ 29:28, 37; 76:33, 36, 44); «ангели для диявола» (Яків 3:11); ); «диявол сміється, і його ангели радіють» (3 Нефій 9:2, пор. Мойсей 7:26); «Бо якщо Бог ангелів, що згрішили, не помилував був» (2 Петра 2:4) і так далі.

ДУХИ ЗВІЛЬНЕНІ ВІД ТІЛЕСНОЇ ОБОЛОНКИ

Духи «удосконалених праведників», Євреїв 12:22-23). Духи звільнені від тілесної оболонки – це ті, які отримали смертні тіла, померли і тепер працюють в духовному світі, чекаючи на воскресіння.

У Старому Завіті ангели згадуються багато разів. Єврейське слово malakh, яке зазвичай перекладається як «ангел», в Старому Завіті зустрічається 213 разів. Приклади старозавітних ангелів, посланих Господом, включають в себе ангела, який явився Агарі (Буття 16:7-11), ангела, який озвався «із неба» до Авраама (Буття 22:11, 15), сон Якова про драбину, в якому «Анголи Божі виходили й сходили по ній» (Буття 28:12), ангел, який говорив з Яковом «у сні» (Буття 31:11): «з’явився [Мойсеєві] ангел Господній, у полум’ї огняному з-посеред тернового куща» (Вихід 3:2), ангел, який говорив з Іллею (2 Царів 1:2-15), ангел, який «забив в асирійському таборі сто й вісімдесят п’ять тисяч» (2 Царів 19:35) і багато інших. Як ми вже говорили, цілком можливо, що ангели до воскресіння Ісуса Христа (який був першим, хто переміг могилу, або першим, хто воскрес) були або духами (тобто, не втіленими в плоть або звільненими від тілесної оболонки), або перетвореними істотами.

СМЕРТНІ.

Деякі смертні подібні до ангелів (наприклад, див. Числа 20:14; 21:21; 22:5). Старійшина Джеффрі Р. Холланд говорив про небесних ангелів, тих, хто знаходиться за завісою, а потім сказав: «Не всі ангели приходять з іншого боку завіси. З деякими з них ми йдемо і розмовляємо – тут, зараз, кожного дня. Деякі з них живуть з нами по сусідству. Деякі з них дали нам життя і, в моєму випадку, один з них погодився вийти за мене заміж. Насправді, небо ніколи не здається ближче, ніж коли ми бачимо любов Бога, яка проявляється в доброті та відданості людей, настільки хороших і чистих, що ангели – це єдине слово, яке спадає на думку».

ГОСПОДЬ.

Ізраїль (або Яків) назвав Бога «Ангол, що рятує мене від усього лихого» (Буття 48:16, див. також Вихід 3:2-6, Ісус Навин 5:13-15), а Учення і Завіти 133:53 називає Христа «ангелом присутності Його», який «їх [праведників] спасав; і любов’ю Своєю, і Своїм співчуттям Він викупив їх». До того ж, як ангели є посланцями, так і Господь також називається «ангелом заповіту» (Малахія 3: 1) і «посланцем спасіння» (УЗ 93: 8).

Ця стаття була написана Donald W. Perry та опублікована на ldsliving.com під назвою «Why Some Angels Are Resurrected and Others Are Not + How They Minister to Us»

Українська © 2018 LDS Living, A Division of Deseret Book Company | Englsih © 2018 LDS Living, A Division of Deseret Book Company.

 

The following two tabs change content below.

Позаштатний працівник

Ця публікація була написана/перекладена одним із позаштатних працівників сайту faith.in.ua Якщо ви маєте зацікавленість надати матеріали (тексти, відео, графіка, та ін.), будь ласка, повідомте нам на пошту: [email protected]