Христос навчає учнів досконалості

Є багато уривків із Священних Писань, які радять нам бути досконалими. Ось декілька з них:

Я – Бог всемогутній. Ходи зо мною і будь бездоганний (Буття 17: 1).

Ти мусиш бути бездоганний перед Господом, Богом твоїм (Второзаконня 18:13).

… Прагніть до досконалости, підбадьорюйтеся, будьте однієї думки, живіть мирно, і Бог любови та миру буде з вами (2 Кор. 13:11).

За витривалістю ж нехай слідом іде чин досконалий, щоб ви були досконалі та бездоганні й щоб нічого вам не бракувало (Якова 1:4).

Отже, Я б хотів, щоб ви були досконалими, саме яким є Я, або Яким досконалим є ваш Батько, Який на небесах (3 Нефій 12:48).

Кожного разу, коли цю тему піднімають на Недільній школі, вчителі поспішають заспокоїти нас, пояснюючи, що єврейське “досконалий” означає “цілісний”, і що ніхто з нас не зможе досягти досконалості в цьому житті. Ми всі киваємо головами і трохи розслабляємось. Але знаєте, з’являється занепокоєння, коли ми згадуємо, що ця порада, бути досконалими, з’являється досить часто у записах пророків, і може означати більше, ніж нам здається.

Різні друзі, які належать до інших релігій, звинувачують мормонів у тому, що у них Євангелія заснована на роботі, але не достатньо зосереджена на благодаті. Коли мова йде про досконалість, скільки з нас подумки починають перевіряти свій “писок справ”?

  • Домашнє вчителювання ✓
  • Сімейна молитва ✓
  • Сімейний домашній вечір ✓
  • Пиріг для сусіда ✓

Досконалість і цілісність

Ісус навчає людей

Ісус навчав нас, як бути цілісними

В єврейській мові є два слова, які, по суті, означають “досконалий”: mushelam або shalem, дві форми одного й того ж самого слова, яке означає досконалий, повний, довершений, суцільний або цілий; і tam (бездоганний, досконалий, невинний, миролюбний, сумлінний).

Якщо просто читати еквіваленти цих слів, це вже саме по собі євангельський урок, який розширює наше розуміння слова “досконалий”. Зверніть увагу на те, що слово shalem також означає “оплачений”. Ми цілісні і досконалі, тому що нас викупили. Викупив Христос.

“Цілісність” означає щось інше, ніж ви думали

хлопець допомагає прибрати територію

Те, що ми робимо, є вторинним відносно до того, ким ми є

Навіть коли ми розглядаємо досконалість як цілісність, ми можемо втратити орієнтир. Оскільки саме єврейські пророки донесли до нас пораду бути досконалими, давайте подивимось, що євреї думають стосовно того, що вони намагались нам сказати.

Досконалість більше стосується поняття “бути”, ніж “робити”, хоча нічого не можна досягнути на прямому і вузькому шляху, не роблячи нічого. Всі наші діла, однак, мають бути спрямовані на те, щоб ставати самим і допомагати іншим стати цілісними.

Досконалість, це не список справ, але набір властивостей – властивостей, притаманних Богові, які ми маємо наслідувати. Євреї зробили для нас список цих властивостей, і визначили різних пророків в якості прикладів до кожної з них.

Перші три властивості є трьома святими рисами Бога (три – священе число). Це Любов, Милосердя і Справедливість. Прикладами цього є Авраам, Ісаак і Яків. Аналізуючи тиждень, який ви прожили, замість того щоб зосередитися на своєму списку справ, подумайте про те, як ви проявляли ці риси. Чи були ви люблячими, милосердними та справедливими?

Ще чотири несподівані властивості досконалості

Храмові завіти і обряди забезпечують шлях до цілісності.

Храмові завіти і обряди забезпечують шлях до цілісності.

Є ще чотири властивості, необхідні для того, щоб бути досконалими і довершеними, які разом складають святе число сім, яке є чисельним еквівалентом досконалості. Деякі з них дивним чином пов’язані з відновленим Євангелієм і храмовими завітами.

Четверта властивість – це Царювання. Здивовані? Ми маємо стати частиною царського роду Авраама через Ісака та Якова. Ви отримали цю властивість під час хрещенні. В вашому патріаршому благословенні говориться про ваше царське походження від цього роду.

Царювання – частина нашого членства в єдиній істинній і живій Церкві. Вірність, звісно ж, потрібна для того, щоб підтримувати наше положення в цьому царственому домі. Навічно царювання запечатане на нас через дотримування храмових завітів. Давид – приклад царювання для юдеїв.

П’ята властивість – Пророкування. Пророкування притаманне нам через напарництво Святого Духа, дар якого ми отримуємо після хрищення через рукопокладення, і який свідчить про божественність Христа. Мойсей – символічний герой пророкування для євреїв.

Шоста властивість – Священство. Сила і влада священства, як Ааронове, так і Мелхиседекове, є невід’ємною частиною Царства Божого на землі. Цю владу поділяють всі в цьому царстві, хоч вона і призначена для чоловіків, які володіють чинами священства, і мають ключі для цього. Аарон є зразком для євреїв. Ми хотіли б додати ще й Мелхиседека.

Сьома вимога – витерпіти до кінця в праведності. Якщо ми зберігаємо віру перед обличчям випробувань, це показує нашому Небесному Батькові, що ми бажаємо увійти в Його присутність. Ключ до цього – покаяння, яке неможливе без віри в Бога. Йосип – приклад цього.

Звісно ж, тільки викуплення Христа може зробити нас досконалими, але ці речі можуть змінити нас і допомогти нам на цьому шляху. Це визначення досконалості дає мені надію і допомагає мені зосередитися на Христі замість того, щоб зосереджуватись на своєму списку справ. Як це змінює ваше сприйняття досконалості?

Ця стаття написана Гейл та вперше була опублікована англійською мовою на www.mormonhub.com. Переклад Шепелєвої Людмили.

The following two tabs change content below.

Mila

Люблю євангелію і Церкву Ісуса Христа Святих останніх днів. Хочу, щоб усі могли відчути щастя, яке приносить євангелія. / Люблю евангелие и Церковь Иисуса Христа Святых последних дней. Хочу, чтобы все могли испытать счастье, которое приносит евангелие.